سلام خیلی وقت بود که به این وبلاگم سر نزده بودم . اما همچنان می بینم که وبلاگ سرپا مونده و خوشحالم که مطالب برای شما مفید بوده.
در حال حاضر دارم روی سایت نوین بخار کار می کنم و مقاله هایی درباره دیگ بخار و تاسیسات در این سایت قرار میدم.
اما همچنان به زمینه خودرو علاقمندم و قصد دارم سایت تخصصی در این مورد راه اندازی کنم.
کسانی که علاقمند به تولید محتوای خودرو هستند (ترجمه تحقیق و ..) و کسانی که در این زمینه به صورت عملی کار می کنند دعوت می کنم که مشخصات خودشون رو در نظرات (عمومی یا خصوصی ) درج کنند . تا بتونم در اینده نزدیک با شما لینک شده و همکاری داشته باشیم.
ادرس جیمیل من برای تماس : shz.hossein
سوپاپ pcv معمولا از یک پلانجر و یک فنر تشکیل شده که با خلا مانیفولد و فشار فنر ، جریان را کنترل می کند .سوپاپ pcv در شکل نشان داده شده مربوط به موتور دیزل توربوشارژ میتسوبیشی می باشد و شامل دو فنر و یک پلانجر می باشد.
سیستم تهویه محفظه کارتر pcv) ):
سیستم pcv ، سیستم ساده ای است که نیازی به کامپیوتر ندارد و درخودروهای کاربراتوری و قبل از ایجاد قوانین سختگیرانه الایندگی ، در خودروها کاربرد داشته. در مرحله تراکم ، گازهای نسوخته ای از رینگ های پیستون به محفظه لنگ و کارتر وارد می شود که باعث آلودگی روغن موتور، افزایش فشار محفظه و افزایش الاینده هایی نظیر هیدورکربن می گردد. سیستم تهویه pcv الودگی و فشار در محفظه را از بین می برد. هوای تازه از فیلتر وارد محفظه شده ، با گازهای نسوخته مخلوط می گردد . با خلا مانیفولد وردی مکیده می شود ، از سوپاپ pcv عبور کرده و وارد موتور می شود.
منبع: تویوتا تکنیک